Tuesday, November 17, 2009

millet 80günde20alem yapsın ben ölüdeniz dağlarına tırmandım diye mutlu olayım.

türkiye de böyle birşey daha önce yapıldı mı bilmiyorum. yapılmışsa da benim hatırlayabildiğim bir zaman diliminde yapılmadı, yani beni ilgilendirmiyor.
ama ben bu olayı tuttum. yapan adamı da tuttum.
şimdi ben bilindiği üzerinde kendimi gezmeye adamaya çalışmaya, adadım son 3 yılımı. yaşıtlarımdan bir çoğundan fazla yer gezdiğim doğru. afs bahanesiyle hem kanadaya hem meksikaya, aradaki her yeri göre geze gitmiş bir serseriyim ben ve bunu cebimde 5 kuruş olmadan yaptım. yaşasın tren zıplamak.

ama ne olursa olsun bu gün fethiye de annemin kıçının dibinde oturuyorum. hatta kendimi emeklikten sonra gezmeye kendine söz vermiş ama sonra götü yemediği için 20 kmlik hiking gezileri yapan yaşlı kadınlar gibi hissediyorum.
"hey esra! geçen gün ovacıktan ölüdeniz'e kadar yürüdüm." cümlesi size durumumu açıklayacaktır.

bu Hakan Gülgönül'ü görmek beni biraz kendime karşı sinirlendirmesine rağmen, ona en iyi dileklerimi sunmaktan geri kalmayacağım. hatta nisandan sonra gideceği yerlere para durumuma göre eşlik bile edebilirim.
maalesef paris hilton ve nicole richie bile amerikayı baştan başa gezmek istedikleri zaman finanse edilirken, bizim ülkemizde gerçekten ihtiyacı olan gezginlere kesinlikle destek yok. 'Müslüman' bir ülkede yaşamamıza rağmen 'Tanrı misafiri' kavramı bir çok yerde yok olmuş. Bu konuda Karadeniz yerlilerini ayrı tutabilirim.

Neyse size tavsiyem hazır etrafta bu kadar kafa ve hevesli bir yol arkadaşı varken onunla yola çıkmanız.
Üşenmeyip facebooktaki grubuna yorum yapan herkese cevap vermesi bile ne kadar iyi insan ilişkileri olduğunun bir kanıtı.
ayrıca bunun aracılığıyla küçük bir,el yapımı da olsa, belgesele konu olacağınız gerçeği de cabası.

yani eğer ilerisi için böyle bir planınız varsa yesin götünüz de ertelemeyin. bir çok hayalim vardı diyen o yaşlı amca olmayın.
ben de umarım o yaşlı teyze olmayacağım.

alın size bir de link;

bakın millet nelerden vazgeçebiliyor hayalleri için. hazları mutluluğa değişmek? o kadar da zor bir seçim değil bence.

No comments:

Post a Comment